Fleksibel fragt

Hurtig levering

Service i verdensklasse

5 stjerner på Trustpilot

Homecares leveringsbetingelser

Under normale omstændigheder leverer vi normalt indenfor 2 dage efter vi har modtaget bestillingen. Er dette ikke tilfældet, vil du blive kontaktet via din e-mail adresse eller blive ringet op af os, hvis du har oplyst dit telefonnummer. PostDanmark pakker afhentes kl. 16.00 på hverdage, og GLS forsendelser afhentet dagligt klokken 12.00.

Vigtigt: PostNord tilbyder ModtagerFlex levering. Når modtageren accepterer ModtagerFlex, så fraskriver PostNord sig erstatningsansvar hvis pakken forsvinder!  Det betyder at der ikke ydes erstatning hvis pakken forsvinder!

Betaling
Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko, når dit dankort misbruges ved brug af pinkoden.

Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL). Det er således kun PBS, der kan læse dem.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Homecare.dk.

  • I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler:
  • Dankort / Eurocard /
  • Mastercard / VISA / VISA Electron / JCB / Diners Club.
  • Nordea Netbetaling.
  • Konto (kun for erhvervskunder).
  • Elektronisk faktura (EAN nummer skal anføres).
  • Mobile pay (dit betalingskort skal være tilknyttet Mobile Pay).
  • Erhvervskunder kan benytte betalingsformen “Elektronisk fakturering”.

——————————————————

FORTRYDELSE

VI FØLGER FORBRUGEROMBUDSMANDENS STANDARD BETINGELSER, HVILKET BETYDER AT KUNDEN HAR 14. DAGES FORTRYDELSESRET, AT REGNE EFTER MODTAGELSE AF DE BESTILTE VARER.


NÅR VAREN RETURNERES OG FORTRYDELSESRETTEN UDNYTTES KAN DETTE KUN SKE, SÅFREMT VAREN RETURNERES I VÆSENTLIG SAMME STAND OG MÆNGDE, SOM DA DU MODTOG DEN. FORTRYDELSESRETTEN BORTFALDER DERFOR, HVIS DU BRUGER VAREN PÅ EN MÅDE, HVOR DET ER HELT ÅBENBART, AT BRUGEN FORMINDSKER VARENS SALGSVÆRDI VÆSENTLIGT. VI FORBEHOLDER OS RET TIL AT MODREGNE DE FAKTISKE OMKOSTNINGER VI MÅTTE HAVE VED AT GØRE IBRUGTAGNE PRODUKTER/EMBALLAGE KLAR TIL VIDERESALG.

NÅR DU UDNYTTER FORTRYDELSESRETTEN, SKAL DU SELV BETALE FOR FRAGTEN, NÅR DU RETURNERER VAREN. DU KAN IKKE FORTRYDE VED BLOT AT NÆGTE MODTAGELSEN AF PAKKEN, ELLER VED AT UNDLADE AT AFHENTE PAKKEN. HVIS EN PAKKE IKKE AFHENTES, FORBEHOLDER VI OS RET TIL AT FRATRÆKKE DE FAKTISKE EKSTRA OMKOSTNINGER VI SKAL BETALE. GEBYRET ER MINIMUM KR. 60,00.

HVIS DU HAR KØBT EN VARE VIA INTERNETBUTIKKEN HOS OS, HAR DU OFTEST RET TIL AT FORTRYDE KØBET. DU SKAL BARE RETURNERE VAREN TIL OS SENEST 14 DAGE DAGE EFTER DU HAR MODTAGET FORSENDELSEN.

PAKKER OG BREVE SKAL LEVERES TIL VORES ADRESSE, VI AFHENTER IKKE FORSENDELSER HOS DE FORSKELLIGE PAKKETRANSPORTØRER. VOR KORREKTE ADRESSE ER:

HomeCare Aps
Viadukt alle 16
2900 Hellerup

HVIS DU VÆLGER AT RETURNERE EN FORSENDELSE MED DAO, SKAL DU VÆRE OPMÆRKSOM PÅ AT DE OGSÅ LEVERER LØRDAGE OG SØNDAGE. VI HAR IKKE WEEKEND ÅBENT, OG VI KAN IKKE PÅTAGE OS ANSVARET FOR DISSE PAKKER (VEJR ELLER TYVERI), SOM BLOT LÆGGES PÅ VOR TRAPPE.

NÅR DU RETURNERER VAREN, BEDES DU ANFØRE ORDRENUMMER.

NÅR DU FORTRYDER KØBET TILBAGEBETALES KØBESUMMEN VIA DET ANVENDTE BETALINGSKORT. NÅR VI HAR MODTAGET VAREN RETUR OG KONTROLLERET, AT DEN LEVER OP TIL BETINGELSERNE FOR, AT FORTRYDELSESRETTEN KAN UDNYTTES.

——————————————————
REKLAMATION
DER GIVES EFTER KØBELOVEN EN REKLAMATIONSRET I 24 MÅNEDER PÅ ALLE VARER. REKLAMATIONSRETTEN BETYDER, AT DU SOM KUNDE KAN KLAGE OVER FEJL OG MANGLER VED PRODUKTET SOM ER OPSTÅET 24 MÅNEDER EFTER KØBET. DET ER DOG EN FORUDSÆTNING AT DISSE MANGLER IKKE ER OPSTÅET SOM FØLGE AF DIN FEJLAGTIGE BRUG AF PRODUKTET ELLER ANDEN SKADEFORVOLDENDE ADFÆRD, DER HAR MEDFØRT MANGLEN. HVIS VAREN ER BEHÆFTET MED EN MANGEL ER KUNDEN BERETTIGET TIL AT KRÆVE OMLEVERING. DET VIL SIGE, AT MAN KAN KRÆVE EN NY VARE FREMSENDT SOM ERSTATNING FOR DEN, DER REKLAMERES OVER. DETTE FORUDSÆTTER AT REKLAMATIONEN ER BERETTIGET, SAMT AT OMLEVERINGEN IKKE MEDFØRER URIMELIGE OMKOSTNINGER FOR HOMECARE. DU SKAL REKLAMERE INDEN RIMELIG TID EFTER DU HAR KONSTATERET MANGLEN. REKLAMERER DU INDEN 2 MÅNEDER ANSES REKLAMATIONEN ALTID FOR VÆRENDE RETTIDIG. VI REFUNDERER RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER, SOM DU MÅTTE HAVE I FORBINDELSE MED RETURNERING AF VAREN, NÅR REKLAMATIONEN ER BERETTIGET.

NÅR DU ØNSKER AT REKLAMERE OVER ET PRODUKT, SKAL REKLAMATIONEN SENDES TIL:

Homecare APS
Viadukt alle 16
2900 Hellerup

NÅR DU RETURNERER VAREN, BEDES DU ANFØRE ORDRENUMMER.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning:

Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage, skal du angive vores e-mail adresse info@homecare.dk.
——————————————————
De bedste hilsner

HomeCare ApS
Viadukt alle 16
2900 Hellerup

CVR nr. 26172578

Telefon: 29 73 93 60

e-mail: info@homecare.dk